mandag 5. november 2018

 
helgen
 

fredag var meg pappa mamma og lille broren min først i byen også dro vi til Nordbyen. da skulle jeg møte bestevenninna mi Madeleine vi var litt rund om kring  også kjøpte ho kjøpte seg mat McDonalds og jeg kjøpte meg sjokolade frappe på McDonalds også etter det dro vi hjem til Madeleine og da hadde pappen hennes lag pizza til oss og kl 9 kjørte pappaen hennes meg til kirka for da var det sene fredag  kl 9 for da skulle jeg møte fetteren min Kristoffer han jobber der også nesten halv 10 kjørte han meg hjem. lørdag var vi og handlet og kjøpte godteri. søndag kjørte vi lillebroren min på dritinga i Sandefjord og etter det snakka jeg med Mehdi det er kompisen min også hente vi lillebroren min igjen 

1 kommentar:

  1. Skjønte ikke det med dritinga? Husk punktum og stor bokstav. Ellers bra! :)

    SvarSlett