søndag 18. november 2018

 
 
HELGEN
 
Fredag: gjorde jeg ikke noe spess
 
lørdag: var jeg på Nordbyen med mamma pappa og aksel også gikk jeg litt rundt så jeg en mann som hadde kledd seg ut som julenissen. også sendte jeg meld til venninna mi om ho ville møtes. og da kom ho også møtte vi Stian også noen andre også når vi skulle gå til bussen tror vi at et utlending tokk bilde av oss for han tokk opp telefonen og holdt  den mot oss og så mot oss og trykket på en knapp. da ringte jeg pappa og han sa at vi måtte si i fra til vakta også fant vi han ikke så vi spurte en dame som jobber på kremmerhuset og ho ringte vakta også tokk vi bussen til hagalia også fikk jeg lov til og sove der av pappan min og pappan hennes og henta vi tinga mine også dro vi på buttiken og kjøpte frokost og goteri
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar