mandag 29. oktober 2018

 
 
HELGEN.
 
 
 
i Helgen har jeg vært på kråka fra fredag til mandag. på fredagen etter skolen var jeg og hilste på de fra den gamle skolen min og da var jeg men kim aino og brage også var vi på Nordbyen og på McDonalds da kjøpte jeg sjokoladefrappe og ned på espressohouse møtte jeg pappa mamma og venninna dems Christina og etter det spiste vi taco på kråka også gjorde vi ikke noe mer spesielt.
på lørdag gjorde vi ikke så mye men vi spiste hjemmelaget pizza også kl 6 lagde meg og gry Brownies det var kjepe god også gjorde jeg ikke noe mer.
på søndag sov jeg til kl 1 også når jeg stod opp dro meg og Trude på McDonalds og kjøpte sjokoladefrappe også etter det kjørte vi rund også plutselig så vi google bilen 
 også etter det så gikk jeg bort på frøy og da var jeg med emilie også kom kim aino ut og da var kim aino så stolt at han klarte og få en jente i bakken og da tokk emilie han i bakken og ho er 13 og han er15spiste vi pizza også da var Janne der kl 5  dro meg og ida Sofie og Janne til stallen i kjøling og stelte med hesten ara. det var alt vi gjorde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar