søndag 21. oktober 2018

helgen: jeg har blogga. ryddet rommet hørt på musikk og meg pappa, mamma og lille bror.
vi har vært i Porsgrunn på normal og vært på kafe på Down town jeg fikk oreo kake det var kjempe godt og etter det dro vi til jula i Larvik og da møtte jeg mamman til venninna mi ho jobber på jula også var vi på meny på øya og da kjøpte vi godteri. også var vi på biltema men de hadde ikke det pappa trengte der så da måtte vi dra til Sandefjord på biltema der også dro vi på Nordbyen på apoteket  også dro vi hjem. også var jeg på Photoshop og bloggen og spiste godteri. søndag kjørte vi lille broren min på dritinga i Sandefjord også spiste vi spagetti og kjøttdeig. også så jeg på yt der pleier jeg enten og se på The fml show det er to på 20 år som har den yt kanalen de heter Marthe og Fredrik også pleier jeg og se på mina Jacobsen hatt en fin helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar